فال روز پنج شنبه 20 اسفند 1394
نوشته شده توسط : master

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 20 اسفند 1394 ، فال ، فال واقعی

فال روزانه در روز 20 اسفند 1394 برای متولدین فروردین ماه

 امروز بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که کارهای ناتمامتان را بررسی کنید، برای اینکه امشب که ماه وارد نشانه تان خواهد شد شما نیز خیلی پر مشغله خواهید بود. هم اکنون زیاد کار کردن شاید در برآورده شدن آرزوهایتان تاثیر مستقیمی نداشته باشد، اما اگر آرام تر کار کنید ابدا به هیچ نتیجه ای نخواهید رسید. صبور باشید، اگر دیر به نتیجه برسید بهتر از این است که هیچ وقت به اهدافتان نرسید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 20 اسفند 1394 ، فال واقعی ، فال نمناک

فال روزانه در روز 20 اسفند 1394 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما دوست ندارید به افرادی که می‌خواهند در مورد موضوعات روان شناسی صحبت کنند اعتماد کنید، چراکه شما فکر می‌کنند اینجور مسائل موضوعاتی خصوصی و شخصی هستند. شاید فلسفه شما این است که فقط باید در مورد موضوعات کلی و ضروری صحبت کرد و نه هیچ چیز دیگر، اما حالا شما وسوسه می‌شوید که ذهنتان را ازچیزهایی که تا حالا پیش خود نگه داشته اید پاک کنید. ولی باید به آرامی‌شروع کنید، وگرنه شما بیشتر از آن چیزی که قصد داشتید  بگویید را فاش خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 20 اسفند 1394 ، فال نمناک ، فال پنج شنبه 20 اسفند 94

فال روزانه در روز 20 اسفند 1394 برای متولدین خرداد ماه

امروز یک نفر بهتان حرفهای خیلی خوبی می‌زند، بنابراین باید این حرفها را آویزه گوش خود کنید. ابتدا تمام حقایق را بررسی کنید تا بفهمید که چرا حرفهایی که قبلاً زده‌اید با واقعیت تناقض دارد. به همه حرفها گوش دهید، بنابراین شما قادر خواهید شد قبل از اینکه یک برنامه را به کار ببندید تمام نقصهای مهم آن را متوجه بشوید. حتی اگر همه چیز خوب و عالی به نظر می‌رسد، فراموش نکنید که فقط نباید  یک روی سکه را ببینید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 20 اسفند 1394 ، فال پنج شنبه 20 اسفند 94 ، فال روزانه پنج شنبه 94/12/20

فال روزانه در روز 20 اسفند 1394 برای متولدین تیر ماه

شما امروز خصوصاً اگر بخواهید به مسافرت رفته و یا زمانی را به آموزش و یادگیری اختصاص دهید، نمی‌توانید شور و هیجان خود را کنترل کنید. البته اگر بخواهید با آموزش دیدن یا تجربه عملی دانش خود را بالاتر ببرید موانعی سر راهتان نیز وجود خواهد داشت که می‌توان به مشکلات خانواده و وضعیت مالی تان اشاره کرد. ناامیدی خودتان را به افراد دیگر منتقل نکنید؛ فقط کارهایی که باید اکنون انجام دهید را تمام کنید و امید داشته باشید که اوضاع در آینده بهتر شود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 20 اسفند 1394 ، فال روزانه پنج شنبه 94/12/20 ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 20 اسفند 1394 برای متولدین مرداد ماه

باوجود اینکه می‌دانید هر فکری که در سرتان دارید را باید همین الان اجرا کنید، درباره یک مسئولیتی که نمی‌توانید حفظش کنید با احتیاط عمل می‌کنید. اعتماد به نفس شما با واقع بینی همراه شده است و همین بهتان اجازه نمی‌دهد خیلی خیال پردازی کنید! اما خیلی هم جدی نشوید، وگرنه فرصت خیلی خوبی که همین الان جلوی رویتان قرار دارد را از دست می‌دهید! یادتان باشد برای اینکه بتوانید به اهداف عالی خود برسید باید فراتر از آسایش و راحتی خود قدم بردارید.
 

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 20 اسفند 1394 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 20 اسفند 1394 برای متولدین شهریور ماه

 بزرگ فکر کردن در رابطه با کارتان است ممکن است باعث شود دیگران مراقب شما باشند، و شما نیاز دارید که برای لحظاتی برنامه هایتان را به عقب انداخته تا کمی راجع به آن تامل کنید. شما نباید در جنگی شرکت کنید که مطمئن هستید که در آن بازنده خواهید بود و اوضاع روحی خودتان هم بهم می ریزد. اما از رویاهایتان دست نکشید. وظیفه شما این است که راهی برای رسیدن به موفقیت پیدا کنید و از برنامه هایتان هم برای رسیدن به موفقیت دست نکشید. تعادل ممکن است این روزها برای شما امکان پذیر نباشد، اما ایستادگی و مقاومت می تواند شما را به آرزوهایتان برساند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 20 اسفند 1394 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 20 اسفند 1394 برای متولدین مهر ماه

شما تمام تلاش‌تان را برای کنار آمدن و تحمل کردن همه شرایط انجام داده‌اید و اکنون احساس می‌کنید که در رابطه با ناتوانی خود برای انجام دادن همه کارها در آستانه سقوط هستید. اکنون، به هر حال،‌ به نظر می‌رسد نوسانات در راه دیگری هستند و شما مشتاقانه منتظر رد شدن از آن هستید،‌ اینکه حتی به سرعت برای انجام دادن کارهای بی شمار آماده می‌شوید. اکنون اولویت بخشی به کارهایتان بسیار مهم است،‌ برای اینکه شما بدانید چقدر مهم است که پیش بروید و روی آنچه که بعدها پیش می‌آید حرکت کنید. شما همیشه می‌توانید به عقب باز گردید و شکست خود را جبران کرده و آن را بعدها انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 20 اسفند 1394 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 20 اسفند 1394 برای متولدین آبان ماه

امروز احسااست ناراحت کننده شروع به ظاهر شدن کرده اند به طوری که شما ارزو می کنید زمان خوشی که از دست رفته فرا برسد. کج خلفی نکیند، برای اینکه قسمتهای زایدی از زندگی شما در حال گذر از یک مرحله به مرحله دیگر هستند. فقط به این دلیل که این موقعیت های اخیر خواستار توجه و دقت زیاد است، فکر نکیند که دوران خوشی به پایان رسیده است. حتی اگر اکنون احساسات شما جدی تر شده اند، با آنها در زمان حال زندگی کنید. به زودی نتیجه کارهایتان را خواهید دید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 20 اسفند 1394 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 20 اسفند 1394 برای متولدین آذر ماه

 امروز احساسات شما شبیه باد بهاری شده است که از این سو به آن سو می‌وزد! اگرچه برای شما جالب است که با افکارتان از این سو به آن سو پرواز کنید مثل اینکه سوار بر یک کایت هستید، ولی شما هیچ وقت نفهمیدید که یک تغییر و تحول ناگهانی باعث می‌شود روی زمین سقوط کنید! از تنوع و فراوانی امکانات خود لذت ببرید، اما تا موقعی که برای فکر کردن فرصت دارید فقط به یک روش بسنده نکنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 20 اسفند 1394 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 20 اسفند 1394 برای متولدین دی ماه

باوجود اینکه امروز وسوسه شده‌اید که در کارتان ریسک پذیری داشته باشید، ولی الان بهتر است برنامه ثابت و مشخصی برای خود ترتیب دهید. حتی اگر نتیجه این نوع استراتژی شهرت و ثروت هم باشد، ولی برای شما مفید و سودمند نخواهد بود. به جای اینکه به فکر پول درآوردن باشید، با کسانی که دور و برتان هستند بیشتر همکاری کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 20 اسفند 1394 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 20 اسفند 1394 برای متولدین بهمن ماه

شما تنها نیاز دارید که برای یک روز یا دو روز دیگر خود را مجهز کنید، و بعد انرژی خود را برای جنگیدن  و پیروز شدن بکار گیرید. اما تمرین خودبازداری کاملا با خودداری از بیان احساسات متفاوت است. شما باید راهی پیدا کنید که تاثیر احساساتتان را برای خودتان نگاه دارید، به خاطر اینکه این کار سلامت روانی و روحی شما را  در طی روزهای آینده تضمین می‌کند. زمانی را تنها برای خودتان اخنصاص دهید تا تصورات زیبای خود را از رویاهایتان تکمیل کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 20 اسفند 1394 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 20 اسفند 1394 برای متولدین اسفند ماه

 فعالیت‌های منظم یکسان و یکنواخت روزانه که اغلب شما را خسته و حتی گاهی اوقات بی انگیزه می‌کند، امروز به نظرتان خوب و عالی هستند. امروز وقتی با مسئولیت‌هایی روبرو می‌شوید که همیشه ازشان فراری بودید، ممکن است حتی لذت هم ببرید! پس فکر خود را بازسازی کنید تا احساسات امروز خود را دقیقاً به یاد بیاورید، بنابراین در آینده هروقت که نسبت به هر چیزی حس خوبی نداشتید، با به یاد آوردن امروز می‌توانید دوباره نگرش مثبت خود را حاصل کنید.




:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: